Trochę o perfumach Invictus…
„Invictus” to z języka łacińskiego „niepokonany”. Już sama nazwa, a także kształt flakonu (puchar) wskazują na siłę, która ma emanować z tych perfum. Autorami zapachów z tej serii są osoby, które wzbudzają w branży szacunek, czyli: Veronique Nyberg, Anne Flipo, Olivier Polge oraz Dominique Ropion. Perfumy Invictus można zaliczyć do kategorii perfum sportowych. Zrodziły się one z potrzeby dla aktywnych mężczyzn. Potocznie nazywa się je eliksirem młodości.
Zapach perfum Invictus
W składzie zapachowym można znaleźć:
- nuta głowy: zapach morski, grejpfrut oraz mandarynkę, co daje niezwykle energiczną, pobudzającą zmysły mieszankę pełną świeżości,
- nuta serca: liść laurowy, jaśmin (który wzmacnia nutę głowy, czyli grejpfrut); dopiero po pewnym czasie da się wyczuć gorzki, delikatny zapach liścia laurowego – wprowadza do mieszanki pewne ożywienie; serce tej woni jest głębsze i bardziej eleganckie, to ono jest najbardziej cenione,
- nuta bazy: drzewo gwajakowe (które staje się trzonem tego zapachu), mech dębowy, paczula, ambra – właśnie to połączenie sprawia, że perfumy stają się bardziej męskie. Szczególnie doceniany jest tutaj aromat ambry.
Zapach jest bardzo intensywny – już przy pierwszym zetknięciu z nim można dostrzec odwagę połączeń. Dodatkowo woń jest niezwykle trwała, może utrzymywać się nawet do 7 godzin. – "Według wielu kobiet woń, którą wydziela Invictus, jest bardzo pociągająca, i to m.in. dlatego zyskała ona tak dużą popularność" – tłumaczy przedstawiciel firmy Fabryka Zapachu. W grupie docelowej użytkowników znajdują się mężczyźni do 30 roku życia. Te perfumy najlepiej sprawdzają się w okresie letnim oraz wiosennym, choć nic nie stoi na przeszkodzie, żeby używać ich przez cały rok. Nadają się zarówno na co dzień, jak i na imprezę, nawet pomimo tego, że są to perfumy należące do kategorii sportowej. Zaletą z pewnością jest cena – w przeciwieństwie do niektórych popularnych marek nie są tak drogie, sięgają ok. 200 zł (w zależności od pojemności).
Perfumy Invictus są doceniane przez klientów za głębie, intensywność i męskość zapachu. Ich sekret kryje się w tym, że pociąga kobiety. To dlatego tak młodzi mężczyźni tak chętnie je wybierają.